تقویت آنتن موبایل در ادارات

استفاده از تلفن همراه امروزه یکی از مهمترین و اساسی ترین موارد استفاده از ابزارهای ارتباطی شده است. به گونه ای که استفاده از این ابزار از تلفن های معمولی خیلی بیشتر شده در کنار تماس های معمولی امکان استفاده از اینترنت، گوش های تلفن همراه را به کامپیوتری قابل حمل تبدیل نموده اند. البته لازم به ذکر است که استفاده از تلفن همراه در برخی موارد با مشکلاتی مواجه می شود. از جمله عدم آنتن دهی این مشکل نیز با استفاده از تجهیزات خاص مربوطه قابل برطرف شدن می باشد. در مقاله پیش رو از وب سایت آمپلی تک به تقویت آنتن موبایل در ادارات پرداخته و در مورد آن توضیحاتی خواهیم داد. تقویت کننده آنتن مدل های مختلفی دارد که با توجه به کارایی مورد نیاز می باشد.

تقویت آنتن موبایل در ادارات خصوصی و دولتی

دستگاه تقویت آنتن موبایل ادارات توان خروجیdbi27 دارد.  دارای قدرت پوشش فضاهای اداری و پر کاربر است که در کنار مکالمه، مشکل کمبود اینترنت نیز وجود دارد.‌ دستگاه تقویت کننده دو باند سیگنال تلفن همراه در حدود فرکانسی2g/UMTS/4g عمل  می کند. در حقیقت می توان این نوع از فناوری های آنتن دهی تلفن همراه را قوی ترین مدل تقویت کننده های موبایل دو باند نامید.

مدل های تقویت کننده سازمانی و اداری بستگی به نوع استفاده از این دستگاه دارد. بنابراین بهتر است ادارات و سازمان هایی که از آن استفاده می کنند مدل دقیق مد نظر خود را خریداری کنند. برخی از این دستگاه ها را می توان در نقاط دوردست مانند معادن و نقاط دور از شهر نیز استفاده کرد. اما در کل استفاده از این تقویت کننده ها بستگی به نیاز استفاده از آنها دارد‌.

مدل های مختلف دستگاه تقویت آنتن موبایل

برای تقویت آنتن موبایل در ادارات می توان از انواع مختلف دستگاه ها استفاده کرد. هر کدام از این دستگاه های تقویت کننده شرایط خاص خود را دارند و با توجه به کاربرد ها و مدل های خاصی که دارند، به ارائه خدمات می پردازند. برخی از انواع مدل های تقویت آنتن که برای ادارات و سازمان ها می توان استفاده نمود عبارتند از:

تقویت آنتن موبایل در ادارت مدل نیمه صنعتی 10 وات دستگاه فوق جهت تقویت آنتن دهی موبایل (INDOOR) و (OUTDOOR ) استفاده می شود. این نمونه دستگاه با توان بالا و کیفیت عالی جهت تقویت آنتن دهی موبایل در اماکنی که خالی از سیگنال موبایل می باشد به کار می رود. این دستگاه تمامی باند های فرکانسی را ساپورت کرده و به دستگاه فول باند معروف می باشند.

تقویت آنتن موبایل 5 باند نیمه صنعتی

از این سیستم ها در اداره ها و سازمان ها و حتی کارخانجات با متراژ بالای 3000 متر استفاده می شود. این دستگاه در دو مدل (دو باند) و (پنج باند) تولید و عرضه می گردد. محدوده فرکانسی قابل پشتیبانی در این مدل از 700 مگاهرتز تا 2600 مگاهرتز می باشد. این تقویت آنتن پروتکل های2g/3g/4g/5g/UMTS را ساپورت خواهد کرد. ضریب تقویت (gain) در این نوع تقویت کننده با بیشترین حالت 80 dbi است. از شیوه MGC می توان به طور دستی در فرکانس های مختلف گین را تنظیم کرد و در متناسب ترین شرایط استفاده نمود.

تقویت آنتن موبایل نیمه صنعتی 5 وات مناسب اداره ها

ویژگی های دستگاه افزایش آنتن موبایل دو باند اداری(سازمانی)

تقویت آنتن موبایل در ادارات به موارد زیادی مرتبط است. در عین حال هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند‌. این ویژگی ها عبارتند از:

  • دارای قایلیت تنظیم کیفیت سیگنال افزایش داده شده با میزان سیگنال ورودی
  • نصب اسپلیترهای یک به چهار یا یک به هشت جهت تقسیم فرکانس موبایل تقویت شده و ارسال به آنتن های فرستنده امنی و پنلی
  • جلوگیری استفاده بیش از حد باتری گوشی موبایل. برای این که در مکان هایی که سیگنال ضعیف می باشد گوشی تلفن همراه شما کماکان در جستجو به جهت دریافت فرکانس موبایل قوی تر است.
  • مناسب برای استفاده مناطق شلوغ تر و دارای متراژ زیاد و سازمان های دولتی با تردد بالا که محدوده های فرکانسی که این بوستر امواج موبایل آن را پشتیبانی می کند.

سخن آخر

در این مقاله از وب سایت آمپلی تک ما به بررسی تقویت آنتن موبایل در ادارات پرداختیم. اداره ها به دلیل شرایط خاص و حتی ساختمان هایی که دارند ممکن است با مشکلات آنتن دهی مواجه شوند. از این رو نیاز به دستگاه تقویت آنتن موبایل در نقاط کور می باشد تا این مشکلات برطرف شود. در این زمینه ما مهم ترین موارد را بررسی کردیم. در عین حال می توانید با کارشناسان ما در آمپلی تک در ارتباط باشید.