قیمت تقویت آنتن موبایل خانگی با کیفیت

یکی از تجهیزات ارتباطی که در دهه های اخیر پیشرفت زیادی کرده و از حالت مکالمات صوتی خارج گردیده و به یک تلفن هوشمند و حتی کامپیوتر و دوربین عکاسی مدرن تبدیل گردیده موبایل می باشد. در کنار تمامی امکانات موبایل برخی مشکلات نیز ممکن است بر سر راه استفاده از موبایل پیش بیاید که ناشی از عدم آنتن دهی می باشد. وجود ساختمان های بلند و یا دوری از دکل های مخابراتی باعث می گردد که این مشکلات پدید بیاید. با ذکر این مقدمه در مقاله پیش رو از آمپلی تک در مورد تقویت آنتن موبایل خانگی با کیفیت توضیحاتی خواهیم داد. تقویت آنتن موبایل در نقاط کور برای منازل مسکونی که مشکل آنتن دهی دارند بسیار مناسب است.

تقویت کننده موبایل خانگی چگونه کار می کند ؟

تقویت آنتن موبایل وسیله ای است که قادر است مشکلات آنتن دهی ضعیف تلفن همراه را برطرف کند. امروزه استفاده افراد از موبایل ها به حدی زیاده شده که که به یک موضوع ضروری در ارتباطات امروزی تبدیل شده است ضعیف شدن پوشش سیگنال موبایل نیاز به دستگاه هایی جهت تقویت آن دارد. مشکل داشتن سیگنال ها دلایل خاص دیگری هم دارد. مثل سازه ها و برج های بلند  می باشد. از این رو به دستگاه تقویت آنتن موبایل خانگی با کیفیت نیاز است.

 تقویت موبایل خانگی با کیفیت 

حالا هم محل هایی هستند که پوشش آنتن دهی تلفن همراه ندارند و نمی توان به آسانی از خددمات مکالمه یا اینترنت استفاده کرد. این محل ها عموما با فاصله ای دور از ایستگاه های تلفن همراه می باشند. راه حل رفع این مشکل استفاده از تقویت آنتن موبایل خانگی با کیفیت می باشد. تقویت آنتن ها امروزه در مدل های مختلف تولید و عرضه می گردد. با توجه به محل مسکونی و نقاط کور منزل می توان یکی از انواع مدل های دستگاه تقویت کننده آنتن را انتخاب نمود. استفاده از تقویت آنتن موبایل دارای ویژگی هایی می باشد که در ادامه در مورد آن توضیحاتی خواهیم داد.

بهترین نوع تقویت کننده خانگی

مدل های بسیاری از این دستگاه ها در بازار موجود می باشد که کاربرد های مخصوص خود را دارند. تقویت آنتن موبایل خانگی با کیفیت در سه مدل تک باند، دو باند و سه باند( فول باند) تولید می شود. نوع سه باند یا (فول) آن بهترین گزینه برای مناطق مسکونی، تجاری، اداری  و فروشگاهی است. زیرا این فناوری قادر است پوشش دهی لازم و پشتیبانی هم زمان همه اپراتورهای ایران مثل تلفن همراه اول ، ایرانسل و رایتل را داشته باشد. همچنین این دستگاه می تواند به افزایش سرعت اینترنت تلفن همراه در پروتکل های جدید بیافزاید. به مراتب می تواند سیگنال های 4G و 3G موبایل را افزایش دهد.

مزیت دستگاه تقویت آنتن تلفن همراه خانگی

تقویت آنتن موبایل خانگی با کیفیت مزایای بسیاری دارد. با نگاهی بر این مزیت ها است که می توانیم انتخاب مناسبی را در این زمینه داشته باشیم. اما این مزیت ها عبارتند از:

  • دستگاه تقویت آنتن موبایل در ساختمان ها می تواند تقویت امواج را انجام دهد.
  • وسیله تقویت آنتن تلفن همراه در ساختمان ها قادر است به گونه ای هم زمان با چندین اپراتور شبکه تلفن همراه فعالیت داشته باشد.
  • امکان رله نمودن باند کامل فرکانس ها
  • شرایط نصب و راه اندازی آسان وسیله به خاطر اندازه کوچک آن
  • دارای دوام بسیار در شرایط آب و هوایی سخت
  • امکان توان کنترل کردن خروجی دستگاه به صورت اتوماتیک
  • راه حلی اقتصادی برای پوشش تمام امواج تلفن همراه در محیط های گوناگون
  • دارای کیفیت بالای بدنه مقاوم و با مقاومت و استحکام بالا

با توجه به این مزایا برای تقویت آنتن موبایل خانگی با کیفیت می توان گفت که خرید آن ها برای منازل مسکونی دارای مشکل آنتن دهی بسیار مناسب می باشد.

سخن آخر

در این مقاله از وب سایت آمپلی تک ما به بررسی دستگاه تقویت آنتن موبایل خانگی با کیفیت پرداختیم. در این مسیر شرایط بهترین مدل ها را برای دستگاه های تقویت آنتن موبایل خانگی در نقاط کور بیان نمودیم. اما سخن نهایی این که در موقع خرید تقویت آنتن های تلفن همراه خانگی به این نکات توجه داشته باشید. اول این که دارای کیفیت ساخت و شرکت سازنده معتبر باشد. دوم این که پشتیبانی خدماتی بعد از فروش داشته باشد تا در صورت بروز مشکل از تعمیرات و پشتیبانی بر خوردار باشد. سوم این که تمام فول باشد و از همه اپراتورهای داخلی پشتیبانی کند. در این مسیر شما می توانید با کارشناسان و متخصصان زبده مرکز آمپلی تک در ارتباط باشید.